listopadu 28, 2011

Zimní nakupovaní.

Venku je zima, jak pes a já už byla asi tolik otravná s tím, že bez čepice umřu, že jsme se s mámou vydaly nakupovat. Ještě předtím jsem si udělala parádní slaďoučké kapučíno s trochou skořice a kousky čokolády, ňamiňami.
Čepku jsem si vybrala na internetu, jak jste již mohli vidět v článku, kde jste mi měli poradit. O tom ještě později, ale druhým bodem programu byly kozačky pro mámu. Chtěla nějaká pěkné, hnědé, bez všelijakých kravovinek, ne-přiliš vysoké, nepromokavé, s pevnou podrážkou, cena kolem dvou tisíc, pohodlné, teploučké, úzké kolem lítek a aby měli její číslo, jenže takové boty neexistují. Cha. A tak si koupila takové, co se mě líbily více než jí a splňovaly nejvíce kategorií. Avšak dnes zjistila, že ji tlačí na patě. Život kozaček je krutý.
Na oběd jsme si koupily kuřecí a šopský salát a do kauflandu jsme si zašly pro pečivo. Protože jsem byly někde výjmečně, výjmečně jsme si koupily 5deka drahých malin v jogurtu, které byly znamenité.
Vybrala jsem si svůj vánoční dárek, který bude blíže popsát a vyfocen v dalším článku. Nakonec to byla pandí čepka v bílé barvě s panídmi rukavicemi (six) a tahle parádní šála z Lindexu. V obchodem to s mámou byla bomba, přijeli jsme domů a tradičně jsme se 2x pohádaly.
Protože jsem chudá jak vepř, radovala jsem se, když mi konečně zavolali, že pro mě mají práci. A tak jsem šla třídit šrouby, vracela se domů za totální tmy. A ty kužely jsou mnohem větší zábava :D

5 komentářů:

  1. tiež by som ťa chcela vidieť v čiapke ;) na fotkách si nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Mnam ty maliny v jogurtu bych si hned dala !!! :DDD ... sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeee, moje krásná sestra s krásnou šálou :P taky chci jit nakupovat :-(

    OdpovědětVymazat