listopadu 05, 2011

Den s Christie.

A tak se stalo, že jsem se konečně setkala s Christie, kterou znám již několik měsíců, možná už je to docela dost měsíců :D ani už nevím. Bylo to takové to setkání, jak se bojíte a přitom se těšíte, a pak když se vidíte a ten člověk se celý rozzáří, jste prostě šťastní z toho okamžiku! :D Jela jsem busem tuhle za humna asi 30 minut a každé 2 minuty jsem navteřinku usla :D 
 Samozřejmě jsme se pro vás spolu i vyfotily, kdyby ste nám náhodou nevěřili :D Mimochodem: ano, byla mi zima. Ale couž :D Konečně jsem se podívala do tohoto města u Christie, navštívila pár sekáčů a užila si skvělé odpoledne s ní.. Hihi. Christie, ty tak děsivě rychle mluvíš a stejně jsme si nestihly říct, vše co jsme chtěly! :D Doufám, že přijedeš, toho 19. ;))
Při procházce po městě jsem se nadchla broděním se ve spadaném listí, huhů.

5 komentářů:

  1. Taky se ráda brodím listím :) Sleduji tě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ten kabát je fakt cool :-*
    a 19. mám přijet já!!! :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Huhů, ty ani nevíš jak strašně ráda jsem tě viděla, mám tě moc ráda a moc si tě vážím. Děkuju ti za ten den a taky doufám, že se uvidíme. ;)
    Haha, příště už budu mluvit pomaleji, jaksi mi nedošlo, že chvilku bude trvat, než si na mou rychlou mluvu zvykneš! :D Mě už to ani nepřijde. :D

    OdpovědětVymazat
  4. neboj se sestro, christie ma prijet na filmac :P

    OdpovědětVymazat