listopadu 24, 2011

Zima se blíží.


Víc k dnešku ani snad nechci říct. Jen že mě dnes výjímečně bavil tělocvik, hráli sme florbal, dala jsem tři goly a překvapila jsem sama sebe. Potom sem u táty našla parádní svetry, které sem mu zabavila a on v zimě zmrzne, žertuji. Nějaké jsem mu nechala. To by bylo asi vše k těm dobrým zprávám. Možná ještě to, že je zítra na naší škole Den otevřených dveří a s Coco tam budeme péct muffiny do anglické místnosti. Ovšem to, že jsem dnes viděla poslední díl Sexu ve městě, není ani trochu radostné.. Cítíte, že přichází zima?

4 komentáře:

  1. Svetry jsou pěkné. :)
    Cítím. Doma i venku.:D
    Na jaké škole jsi? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. u nás dneska sněžilooooo! SNÍH! všude je bílo!
    a svetry tatínkovi pěkně vrať! :-D :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Věci z tátovy skříně nemaj konkurenci, tak to tam teda navštěvuju hodně často.

    OdpovědětVymazat