listopadu 30, 2011

DIY : Jak si vyrobit vánoční ozdobu?

A je tady můj první tvořivý článek. Z toho všeho, co jsem psala v minulém článku mě popadla tak vánoční nálada, že jsem běhala a bytě a hledala tu knížku, co máme již od dětství. Jsou v ní různé vánoční návody. Možná jich zkusím více. Dnes jsem zkusila vyrobit vánoční ozdobu ve tvaru koule.
Budeme potřebovat: lepidlo, nůžky, kružítko, propisku, sešívačku, tvrdý papír, nějaký pěkný papír (já si vybrala zlatý, ale může to být jakýkoli jiný), provázek
Budeme postupovat: Jako první věc si uděláme šablonu pomocí kružítka na tvrdý papír. Vystřihneme ji a podle trojúhelníku ohneme strany. Vytvroříme si 20 stejně velkých koleček na okrasném papíru. Každé kolečko přehneme podle trojúhelníku.Postupně sešívačkou připevňujeme kolečka k sobě, tak aby nám vznikla koule. Byla jsem z toho nejdřív úplně zmatená, ale pak jsem se vždy snažila aby všude bylo takhle 5 koleček pohromadě, pak už je to snadné. Pokud chcete, můžete na kouli nějakým způsobem připevnit provázek a zavěsit si ji jako já například na okno. Hned si připadám trochu více vánočně :) Napište, kdyby jste to zkoušeli, jak to dopadlo.

3 komentáře: