listopadu 15, 2011

Čtverečkované vzpomínky.

Když jsem přišla domů a zapla si počítač, aniž bych chtěla, na motinoru mi vyskočily Zimní hrátky. Hrála jsem asi půl hodiny, přitom jedla, volala se sestrou a pila kakajíčko. Zapálila jsem pár svíček v pokoji, rožla lampičku, která svítí vzhůru, a tak působí tak nějak komorněji, pustila si Sex ve městě poslední díl 4. série a začla se prohrabovat "krabicí vzpomínek". Jsou v ní uložené vzkazy, jízdenky z významných míst, vstupenky, malé dárečky, dopisy, upomínkové předměty, menší fotky,.. Když jsem našla vánoční a valentýsnká přáníčka, zmocnil se mě tak radostný pocit, ani nevím jak to popsat. S ústy od ucha k uchu jsem si pročítala malinké papírky, přičemž každý druhy nesl nápis: máš boží nohy. Což mi minulý rok poslal asi 8x spolužák, neboť se mu líbily moje nohy. Je to docela blbost, ale potěší to. Škoda, že už zrušili "za každou valentýnku srdce na obličej", teď dělají jen dvě. Našla jsem krabičku od ovečky z plastelíny, kterou mi vyrobil pan eM k našemu prvnímu měsíčnímu výročí. Zajímavé, jak mě natchne každáý blbost :D
kelímek z ikei - byla jsem u sestřičky v Brně a koupily jsme si v ikei bezedný kelímek, miluju brusinkovou limonádu, millenium karamelový čaj - krabičku a všechny obaly od sáčků jsem si schovala, neboť je to nejlepší čaj, co jsem pila a dostala jsem ho od Coco a KP, i přez příhodu s ním, jízdenky - všechny vlakvé, tramvajové, autobusové jízdenky s popisky, kam jsem to jela a proč (např. rande, koncert, nákupy,..), tučňák - na přání darován jedním druhákem (myslím střední školu :D), je to fešák jak hrom
 vstupenka do Fabriku - byli jsme na koncertě nějaké neznámé punkové kapely na helouvínském večírku, seznámila jsem se tam s LP, papír od květiny -. krásný dizniovský balící papír od jediné květiny, co mi dal pan eM, kvůli ní jsem si do ruky zarazila nemálo bodlin z kaktusu a dárce odměnila snad sladkým polibkem, vajíčko - dostala jsem ho od Coco, když přijela z Holandska, byly v něm parádní bonbony, nyní je v něm papírek s dotazem pro DB "chceš se mnou chodit? ano/ne zakouškuj", krabička plná vzkazů - sbíraných od primy
jmenovka - zapomenutá jmenovka Zápalky z manželských prázdninových setkání, papírové náramky - to co dostanete, když příjdete na Mírák (dříve sloužili jako důkaz toho, že jste si koupili lístek, nyní jen jako vzpomínka), perníček "za sex" - dostala jsem ho před 2mi lety na školním výletě od mého spolužáka (odešel zpět na základku, chybí mi), byl to jen žert, vánoční přáníčko - darované mě mou sestřičkou s velice vtipným obsahem (hlavně něco o velkých palcích).

Toť vše k několika významným upomínkovým předmětům uložených hluboko v "krabici vzpomínek". 
Taky máte doma jednu krabici plnou věcí, které vám něco připomínají?

5 komentářů:

  1. huuu, asi si taky založím takovou bedýnku:]
    děluju za inspiraci;)
    http://www.vsemideseti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. doufám, že ti nevadí sestřičko, že tento článek zkopíruju :-* má krabice vzpomínek je taky už pěkně plná a mám tam opravdové poklady :) akorát muj foťáček se musí uzdravit :-((((
    a poslední fotky jsou super! Mickey forever!

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsem se dohrabala svojí krabicí vzpomínek a našla jsem to Valentýnské přáníčko, co mi přišlo, jak to vypadalo jako písmo Lamika, ale myslely jsme, že to píše Kristyna :D a doteď nevím, od koho to je ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to to je velmi pěkné. :) Mám taky takovou krabičku, ale nemám tam moc věcí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám doma krabici od bot do které si schovávám podobné věci jako ty. Taky se v ní ráda prohrabuju, asi jí zítra "vyvenčím" ! :D

    OdpovědětVymazat