listopadu 06, 2011

Noční Ostrava.

A tak se stalo, že se naše dlouhodobě plánovaná akce vydařila a my skutečně jely s naší milou bývalou třídní do Ostravy do kina. Měly jsme spoustu času, a tak jsme šli do kavárny Daniel. Je to taková kavárna ve stylu první republiky, mě osobně hrozně oslovila. Fakt parádní. Na fotce nahoře můžete vidět část kavárny a moje tři spolužačky. Dohromady nás tam bylo osum plus paní učitelka :) včetně Coco, chuchů.

Bohužel už mě neignorují jen doma, ale i v kavárnách. Všem donesli, co si objednali a na mě zapoměli :/ Takže jsem koukala jak dlabou, a pak koukali oni, jak dlabu svou kokosovou čokoládu, která byla opravdu velmi chutná :) ňami.


Když jsme se všechny vynadívaly na tu krásu stěn plných starých fotografií, šly jsme do futura, vyzvednout si lístky, a pak se jen tak dívat, co mají kde nového. Já osobně jsem chtěla navštívit cropp, protože tam dříve měli parádní tmavě modrou jakoby koženou kabelku, která by se mi přesně hodila k botám, ale už jí tam nemají :( Ale líbila se mi jedna béžovo-růžová v sixu. Chuchuu. Na fotce výše můžete vidět Coco a mě v Lindexu v kabinkách, jak čekáme na Kaču, hihi.


Všechny vysmáté až běda :D Těším se, až si zase někam vyrazíme. V kině se fotit nemůže, a tak nevidíte, jak jsme si to užívaly! :D Johnny English, sranda jak pes!! :DD

4 komentáře:

  1. Daniel je nejbožejší kavárna v Ostravě! Kdybych měla kavárnu tak ji zařídím přesně takhle :-)
    Máš moooc pěkný svetr sestro, odkud asik :-PPP

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ten svetr je super :) Máš pěknej blog.

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Není ta hnědá kabelka na třetí fotce odspodu z H&M? Nějakou takovou jsem tam viděla a chtěla si ji koupit :) ale už jsem neměla peníze..:/

    OdpovědětVymazat