listopadu 21, 2011

Dny našeho života.

Když jsem zabalená jen v ručníku stála před zrcadlem po báječné koupeli a prohlížela si tu modrou řáru na krku, když tu teď sedím a vidím tu hromadu prádla co jsem před několika hodinama vyžehlila, když piju kofolu co zbyla z oslavy mé sestřičky, a když vidím jak mi po klávesnicí poskakují zvláštní fialové nehty, zamyslím se, stejně jako Joe, že tohle jsou vlastně dny našeho života.. Je to velký foor a tak sestra koupila parádní nalepovací hvězdičky na nehty. Sundavá se to neustále, ale připadám si jak na dětské párty :D Ten palec se mi líbí nejvíce. Carrie už spí s Alexandrem Petrowskim a my jen slavíme, že je sestra oficiálně stará. Dělám si legraci, jsi mladá krásná a úžasně talentovaná. My všichni tě milujem a ty bonbony byly superovní :D
bratr tu vypadá jak upír, hihi
A jako bonus k divně krátkému článku, ještě jedna fotka z pátku, kde mám postoj, kterým se vyznačuje naše rodina. Ruce v bok, hlava mírně na stranu a nos nahoru.. :D

4 komentáře:

  1. :-D zrovna si tady předělávám ty nehty :-D ale byl to forek
    a už mám spravený foťák, takže pro něj stačí jen zajít :)
    Bonbonky byly mega skvělé! koupil je Matínek :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Tvojí sestřičce je 'teprve' 18? Myslela jsem, že je starší!:D :) Mimochodem, fakt super fotky! :)
    P.S. až se uzdravím (jsem nemocná) přijedu a přivezu už ti asi i ten dárek, protože se bojím, že nám to pak už až do vánoc nevyjde se vidět...

    OdpovědětVymazat