listopadu 17, 2011

Vybírám si čepici, prosím vás o názor.

Venku je již nějaký čas kosa, jak pes a mě umrzá hlava. A tak si k vánocům přeji čepici. Přeji si ji sice k vánocům to jo, ale tak nějak tajně doufám, že ji dostanu dřív, protože do vánoc mi bez čepice hlava rozhodně umrzne.. Všechny tyto čepice jsou ze sixu a v jejich internetovém katalogu se nedají volit barvy, což je trochu škoda, neboť by se mi to líbilo více v barvě jiné.
1 čelenka - ta má skvělou barvu, mašle taky parádní, jen jestli by v ní nebyla přiliš zima
2 ušánka - jsou krásné i takhle modré, bohužel nejdou nastavit a já se svou neustálou bolestí hlavy kvůli náchylným dutinám nemůžu nemít nic na čele
3 baret - znovu mažle, ale příjde mi, že je to dost tenký materiál
4 čapka - líbila by se mi asi v jiné barvě, a taky vypadá dost chladně
5 panda - zaujala mě v reálu ve světle růžové barvě, bude teploučká! :D
6 čepice - ta vypadá teple a ta barva je taky peckovní :)
Tak, kterou by ste mi doporučovali? :)

6 komentářů:

  1. Najlepšie by bolo,keby sme ťa v nich videli,to je jasné ;) Najviac sa mi však páči 4.,5. a 6. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, ta 3. je úžasná! odkud je?

    http://hana-allinmyhead.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pro tvé dobro poslední dvě (vskutku vypadají nejvíce teple), ale jednička a trojka vypadají skvostně :)
    Samozřejmě je to tvoje hlava, ptej se té

    OdpovědětVymazat
  4. doporučuju pětku! :)
    (v případě nesoulasu 6)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to těžké všechny jsou krásné, ale nejhezčí je asi pátá a šestá. :)

    OdpovědětVymazat