listopadu 10, 2011

Potvrdili mou nezávadnost.

Hlásím se na střední uměleckou školu, a tak jsem po zuřivém telefonátu s mým bratrem, který měl mou vyplněnou přihlášku donést do své školy, zjistila, že musí doktor potvrdit mou nezávadnost. Správně je to ohodnocení zdravotního stavu, potvrdila že jsem schopna vykonávat tento obor. Ale i tak. Nejsem nějaký šmejd! :D Jsem zdravotně nezávadná, huhů.
 Tyto perly jsem našla v tom sáčku, o kterém jste se mohli dočíst v minulém článku. Byly sesypané do malého pouzdérka, navlíct je byl porod, ale zvládla jsem to a jsem z nich nadšená! Jen mám každou chvíli strach, že se mi roztrhnou a rozkutálí se do všech stran a já je už všechny nenajdu.. Líbí se vám?
 Hrnek na koktejly od mé drahé sestřičky pomalovaný ovcema, nejlepší věc na světě! Piju z toho furt a všechno. Vodu, čaj, koktejl, mlíko. Ty ovce jsou prostě famózní :D Dneska jsem zažila ten nejvysmátější tělocvik, snad za celý život..
Vzorek mé večeře. Chleba s nastrouhaným sýrem, čajík a hromada různých ořechů. Ani nevím, proč teď furt jím ořechy. Možná proto, že jich doma máme hodně. Těžko říct. Pokouším se teď odstranit své úžasné kruhy pod očima, které mou obličej "zdobí" již několik let. Máte nějaké jednoduché typy bez použití všemožných drahých i méně drahých kosmetických přípravků? ;)

4 komentáře:

  1. hrnek je skvělý :-P a hlavně se neodírá :-D třeba o tom udělám článek DIY. A co ten druhý? ten se ti nelíbí? :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Hrnček je roztomilý! A perly vyzerajú viac než dobre :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ze smíchu z tělocviku mě doteď bolí břicho a všechny mimické svaly :D :** si bobišek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten hrneček je úžasný!

    http://vsemideseti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat