března 21, 2012

You should be larger.


Tak to tu máte, svetr, který jsem si koupila včera v sekáči. Dneska jsem si ho pokapala špenátem, bomba! Snad to půjde vyprat. Obecně byl dnešek zase jeden z těch lepších dnů. Musím se učit němčinu a zřejmě půjdu spát hodně pozdě. Hlavně, že mám svůj karamelový čaj! :D Přeji pěkné jaro!

| t-shirt, jeans - colours of the world | shoes - Graceland | cardigan - secondhand |

Děkuju, fotografce.

10 komentářů:

  1. tak ten je skvělý!:) a ty nařasené rukávy:O

    OdpovědětVymazat
  2. Svetrik je uzasny,haha aj ja som si predvcerom pokvapkala spenatom moju bielu koselu:):D

    OdpovědětVymazat
  3. pekný svetrík :)

    /giveaway na mojom blogu/

    OdpovědětVymazat
  4. on mi byl trošku větší, ale už jsem to nějak zpravila/zkrátila a zrovna dneska jsem ho měla!:) je krásný, udělala jsi mi s ním velkou radost, ještě jednou děkuju:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byl trochu větší no, ja sem si řikala, buď přes mikinu/svetr nebo zkrátit ;) :D jsi šikovná :) nemáš zač :D

      Vymazat
  5. sluší ti to :). ten svetřík je moc pěkný :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Prenáádherný svetrík <333 .... na mojom blogu práve prebieha Giveaway :) .. zapojte sa ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. to jest ten nový světřík? juuu! pěkné :-P a už se těším na posezení s čajem... dáme si šatičky a ty zástěrky od babičky! a uděláme si ten čaj do toho servisu (co maminka drží v zajetí) jupííííí!

    OdpovědětVymazat