března 16, 2012

Day by day.


Dostala jsem parádní vyšívané ponožky a byla se po dvou týdnech ležení podívat trochu ven. Babička má narozeniny, a tak jsem jí poslala pohled. Byla jsem nadšená z toho tepla a jara, která křičelo: jsem tu, jsem tu! Jsem stále nemocná a do Prahy nejedu. Avšak! Konečně jsem dodělala ten nový design a jsem s ním docela spokojená. Až na to, že nechápu, proč se nedá nastavit, kolik místa bude mezi menu a články, kolik od kraje a tak podobně. Grr. Můžete si povšimnout pár nových věcí. Jako je levý sloupec s články, které stojí za povšimnutí. Horního menu, které má nové stránky (jako třeba 'about' nebo 'follow'). 


Pekla jsem preclíky a dnes i jablečná štrůdl. Mám chuť se podívat na všechny tři piráty a stále dokonla poslouchám soundtrack z Lord of the ring. Zvlášť to, co 'zpívá' Enya. Mmm. To je hudba! Rozčiluje mě, že dnes není nový díl TBBT a bude až za 2 týdny. Koukám teď na druhou serii a Sheldon je prostě nejlepší!! :D 


Bratr měl teď prázdniny, a tak jsem měla možnost krást mu notebook častěji než obvykle. Vytvořila jsem si v The Sims 3 svůj vysněný domek a BRZY budeme mít možnost ho vidět. Připravuji články na toto téma, jejich součástí budou snímky ze simsu a taky kreslené náčrty. 

3 komentáře:

  1. teším sa na ten článok :) a design sa ti vážne podaril

    OdpovědětVymazat
  2. maličká danielle :-P chichi a maličká silvinka :-D chci takové vlasy zase!

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D :-D víš co je nejlepší? to zvíře na té zdi! :-DDDD

    OdpovědětVymazat