března 15, 2012

Elsie Larson.

Handmade hair bow

O tomto dokonalém zahraničním blogu jsem se dozvěděla od slečny, která - jak věřím - bude mít už brzy blog a já se na to moc těším! Zatím tedy o blogerce, která je v tomto internetovém světě, již nějaký ten pátek. Má dokonalý styl, je designerka a má obchod s oblečením (pokud jsem to dobře pochopila). Je téměř rok vdaná (její svatba je nejvíc dokonalá věc na celém šiřičkém světě i na jiných planetách! :D). Na blog dává články o módě, zajímavé DIY, recepty, inspirativní fotky a všechno možné! Rozhodně se na její blog podívejte, už jen kvůli té svatbě..




Raspberry Cupcakes 

7 komentářů:

  1. vyzerá to dobre,idem pozrieť:)

    OdpovědětVymazat
  2. určite sa pozreem,minulý tip sa mi veľmi páčil a ten blog patrí do mojich maj zahraničných :)

    OdpovědětVymazat
  3. až teraz som zistila,že ten blog poznám,no názov mi nič nehovoril,občas naň zavítam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten blog je super!
    A jsem nadšená z tvého nového layoutu! <3

    OdpovědětVymazat