března 06, 2012

Sunny Saturday.

Na víkend přijela sestra a jako každý týden i bratr. A když dorazil i Předvídač, rozhodlo se, i přes bratrovi protesty, jít ven. (Jen pro orientaci já jsem ta v hnedém kabátku, sestra vy fialovém, bratr v červeném saku a Předvídač má džínovou bundu).  Díky této procházce jsem onemocněla a na celý týden jsem uvržena do postele. Nefunguje mi monitor a máma mi nemůže tak často notebook pujčovat.. Tak proto vůbec nepíšu. ALE. Během minulého týdne jsem upekla 2 koláče a oba dva bych vám sem chtěla dát jako DIY. Tak uvidíme, jak se vše vyvrbí. Zatím si užívejte krásných slunných dní ;)






3 komentáře:

  1. aká krásna rodinka,teda súrodenci :) pristane vám to

    OdpovědětVymazat
  2. Takže mezi tebou a Předvídačem už je zase vše OK? :)
    Perfektní fotky mimochodem! :)

    OdpovědětVymazat
  3. aa. vy jste všichni ták styloví. tvůj bratr má supr čupr boty :).

    OdpovědětVymazat