března 12, 2012

Blackandwhite.


Baví mě fotit stejné fotky, po nějaké době. Mám delší vlasy, tak už to nejde udělat úplně stejně. Ale rozhodně je to zajímavá práce. Jsem stále nemocná.. Ale dnes mám dobrou náladu, protože jsem se po hrozně dlouhe době namalovala a zase vypadám jako člověk :D a taky proto, že bratr přivezl po týdnu foťák a já jsem bez něj jako bez ruky ;) Uvažuji o návštěvě Anděla 12 v Praze tuto sobotu (je to křesťanská akce, tu pravděpodobně neznáte). Ale musím to ještě promyslet. Zatím si užívejte prázdnin, kdo je zrovná má ;))

11 komentářů:

  1. ty fotky jsou super a ten svetr(nebo co to je:D) v pozadí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, to je zajímavý nápad! :)
    a 2010 se mi líbí trochu více, promiň :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky :D ale celkově se mi moje vlasy líbí víc teĎ ;) předtím byly moc krátké! :D (jsem nahla dozadu, proto pusobi delšeji ;))

      Vymazat
  3. máš náádherné vlasy :)
    americkou mikinu mám z Romwe, ale nevím jestli tam ještě je, koukni :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska mi balíček přišel a náramek je nádherný! Ještě jednou ti děkuji moc:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, to bylo rychlé :D nemáš zač, jsem ráda, že jsem ti udělala radost :))

      Vymazat
  5. budu muset zajet do ikey pro nový katalog, for me and my cute sister :-P samozřejmě ten pučovací :-D nikdy jiný! :-D a mám pro tebe i nové CHCH :-P

    OdpovědětVymazat