března 24, 2012

Million flowers.

Jak jsem psala ráno, bylo dnes opravdu krásně! A je vážně zázrak, že můžu v březnu vyjít ven v takových šatečkách. Neuvěřitelné.. Celý den jsem fotila s tou vypůjčenou zrcadlovkou (tyto fotky jsou focení ještě před vypůjčením, tudíž jsou mým foťákem ;)) a moc mi to zatím nejde. Musím si pozorně pročíst manuál ;) 



| shoes - asylum comfort | my diary - Poland | tights - okay in Greece | dress - ??? | ring - I am |

10 komentářů:

  1. dnes bolo po dlhom čase nádherne počasie :)) tie tvoje šaty su uplne užasne.

    OdpovědětVymazat
  2. krásne!!

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. si krásna a šaty sú veľmi pekné tiež a aj jednoduché topánočky sú super,také ku všetkému :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou krásné, sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  5. čerté. Ty šaty jsou nepřekonatelné!

    OdpovědětVymazat
  6. díky za komentáře, docela mě pobavily :D milý je můj boyfriend, kluk s nejkrásnějším úsměvem je můj káámoš a soused a princ je moje first love :D když to mám říct tak stručně :D

    OdpovědětVymazat
  7. šaty ti pristanú :)

    /giveaway u mňa na blogu/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne šatky :)) Milujem kvetinovú potlač :)

    http://www.michaelagap.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný šaty, sluší ti

    OdpovědětVymazat
  10. jeeeee! záviďte mi všechny! toto je MOJE sestřička :-*

    OdpovědětVymazat