března 20, 2012

I'm not a gay but my boyfriend is.


Byly jsme dnes v sekáči a já si koupila krásný světle růžový svetr. Teď mi schne na topení a já doufám, že do zítra bude připraven k použití. Nestíhám vůbec nic, protože se ze školy vracím pozdě a je toho spoustu! Avšak na kultůůru si musí člověk udělat čas, zvlášť když má výstavu váš kamarád. A tak jsem se po škole byla podívat na výstavu fotografií s názvem "mýma očima". Nejvíc se mi líbila fotka žáby. Dokonalost. Nebýt té výstavy, nejdu do města a nezjistím, že se po roce v drogérce objevil ten čaj, co miluju!! :D Jo, je to tu. Koupila jsem si karamelový čaj Millenium. Teď ho piju a jsem nadšená. Dnešek byl vůbec fajn den, bylo krásně, já se šla podívat do nového papírnictví, které je naprosto dokonalé. Mám čaj, viděla jsem výstavu, v sobotu mi ten kamarád půjčí svojí zrcadlovku a mluvila jsem s panem eŠ! :D Haha. V "další informace" bonusová fotka ze dneška.

6 komentářů:

  1. jsi tak krásná!:) a doufám, že nám ten svetr ukážeš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuuu, si milá ^^
      ukážu, možná si ho zítra vezmu a mohl by být outfit článek, hihi :)

      Vymazat
  2. Ahoj,promiň,uiplně jsem na ten rozhovor nějak zapomněla celý minulý týden byl hektický takže jsem ani nebyla na blogu,pokusím se co nejdřív vymyslet otázky a pošlu ti je.Pár už jich mám.Ahoj:)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. ta košile je dokonalá
    2. nechápu jak můžeš dělat ten model pokojíku. Jsi úplně WOW. :D
    3. chceme vidět fotku svetru!
    4. nemůžu uvěřit, že jsi ten čaj nakonec sehnala! :)
    5. Už mi ale vážně chybíš... :/ Ale mám krapet pocit jako bych se ti vnucovala... :D

    OdpovědětVymazat
  4. jeee, fajná košile... uplně jsem se ted lekla svojich nehtů na klávesnici... mám je neonově zelené :-///

    OdpovědětVymazat