března 29, 2012

Canon EOS 500D


Psala jsem, že mám vypůjčenou zrcadlovku, dnes jsem ji vrátila, protože je zítra u nás ve městě Fest a kamarád chce fotit ;) Bylo zajímavé zjišťovat, co všechno to dovede. Zaměřila jsem se na zaostřování, protože to mi na "mém" Lumixu není umožněno. Zaostřuje se to automaticky a né vždy tak, jak bych chtěla. Na ukázku pár random fotek s tímto zázrakem techniky.



10 komentářů:

  1. tak to ti závidím aspoň to požičanie,keď ju nevlastníš je to určite super :)tá so snežienkami je krásna!

    OdpovědětVymazat
  2. ty fotky jsou krásné, jde ti to!:) a je super, že máš možnost si zrcadlovku alespoň pujčit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé :) Až se mi taťka vrátí ze Španělska, tak mi domluví s kamarádem aby mi taky půjčil :) Doufám že to vyýjde! :D

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky a mas skvely blog, sledujem ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Taky bych si zrcadlovku chtěla někdy aspoň vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný fotky...mas pekny blog a ja se tudiž stávám tvou novou členkou:)

    OdpovědětVymazat
  7. inspirativní fotky :)
    www.theannettevogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat