března 27, 2012

I heard that you like the bad girls. Honey, is that true?


Válčím s foťákem a příliš dobrým ovládáním. Nedokážu se vyfotit na samospoušť prostě. Protože to zaostří, ale když se před to postavím, já zaostřená nejsem že.. Nojo. Proto je tato fotka focená mým starým dobrým Lumixem. Dnes jsem se učila, vážně, a jsem proto na sebe pyšná! :D Doufám, že to vše zítra zvládnu. Čtu Kdo chytá v žitě a poslouchám namluveného Zaklínače. Mám rozečtené Základy psychologie osobnosti, občas si dělám psychologické testy z knížky se stejným názvem a nestíhám. Potřebovala bych několik hodin navíc. Aspoň není nuda :D Přeju vám dobrou noc. Pro trochu odpočinku se jdu podívat na kousek Amadeuse. PS: Nejlepší věc je, že v pátek bude nový díl TBBT! Chuchuu.

5 komentářů:

  1. držím palce ale určitě se s tím naučíš!:)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, ty se teda vážně nenudíš! já bych si tak ráda taky přečetla nějakou knížku, ale nemám vůbec čas :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to si to užij ;D Jinak promiň, ale není fotka nějak upravená? Možná to je to že na mě padá únava, ale zdá se mi, že tam máš strašně velkou hlavu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neni, ty brdo ale fakt :D to dělají asi ty vlasy, nebo to z jakého úhlu to je focené ;)

      Vymazat