března 24, 2012

Someone.


Lena má dokonalé rty a tahle písnička je prostě úžasná.. Venku zpívají ptáčci, kvetou dokonce sedmikrásky a já jsem šťastná. Typuju to na nejlepší víkend za poslední dobu. Už jen to jak dobře začal.. Včetně výletu na skútru, kavárny s medovníkem a nejlepšího překvapení!! ^^ Přeju vám krásný víkend!

5 komentářů:

  1. Taky to tak vypadá, taťka sice vyrazil na deset dnů do Španělska chytat ryby, ale my si zejtra vyrazíme do nákupáku a dnešek strávíme válením se na zahradě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lanu del rey mám moc ráda, ale právě její rty úplně nesnáším! botox ji uplně pokazil :/
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. to tričko je fajné :-P asi si ho budu muset vzít zpět! :-D :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Pročítala jsem si první stránku tvýho blogu a zarazil mě titulek "I heard that you like the bad girls. Honey, is that true?" (btw u toho článku fakt skvělá fotka :) ) a řikám si, že si tu písničku budu muset hned pustit, ale pak jsem si dál pročítala tvůj blog a ejhle- můžu si ji pustit hned tady :ú

    OdpovědětVymazat