února 18, 2014

Someone holds me safe and warm. Horses prance through a silver storm. Figures dancing gracefully across my memory.

Strašně se těším na jarní prázdniny, protože pojedu za sestrou do Bolky. Navíc mi už bude osumnáct, a tak budem partyovat vid? :D Tak určitěě. A taky přijede brzy domů slečna Francouzka. To zas budou probdělé noci. Scrapbookuju, neučím se, dokoukala jsem Carrie Diaries tak zase pokračuju v TBBT. Seriály jsou mou závislostí. Dávám si týden bez sladkostí, tak uvidíme.. Taky tak milujete bílou barvu? ^^

4 komentáře:

  1. chuchuuu to bude pááárty hard! :-P a nakupování, a scrapbookování a focení a zábavička :P
    A už si asi musím taky pořídit foťák, protože ty tvoje fotky jsou k zbláznění pěkné :P

    OdpovědětVymazat
  2. no biela ujde ja som obliekam do niečoho tmavšieho nie úplne tak v pohodičke :DDD inak máš veľmi pekné vlasy sa mi zdá že som to tu už spomínala ale musím ti to povedať ešte raz :DDD
    Julca :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ještě neviděla poslední dít TCD, ale už se na něj chystám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se hrozně líbí bílá barva na nábytku, jinak ani moc ne :) já mám jarní prázdniny teďka a bojím se toho, že za chvíli skončí! :) pěkný fotky!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat