února 22, 2014

8 doityourselfs

1| Záložka do knihy, která ukazuje nejen stránku, kde jste skončili, ale taky řádek. Je to jen vystřižená korunka z papírků, které mají dole to lepidlo. 2| Banánový zákusek z bebeček (odkaz). 3| Jednoduchá letní sukně s gumou v pase. 4| Valentýnská přání, podobně se dají vyrobit k jakékoli příležitosti. 5| Obal na mobil. Stačí změřit, vystřihnout a přejet na stroji (odkaz). 6| Bílé srdce na svetru. Máte nějaký kousek oblečení, které moc nenosíte a ani nevíte proč? Zkuste ho oživit nějakou nášivkou! 7| Rybí cop. 8| Papírová lesklá srdce jako ozdoba do drinku, do květináče, kamkoli.

6 komentářů:

  1. Ty sis ty korunky nějak zamilovala :D Pěkný vzor to je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bebe střecha!!!! Áááá ted nebudu moct myslet na nic jiného

    OdpovědětVymazat
  3. super DIY! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten cop je úžasný :) Kdyby jsem měla delší vlasy, tak ho nosím furt, ale mám je moc husté a tak to nedrží

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem si říkala, jaktože máš stejný svetr jako já! A to jsem jááááá :-p

    OdpovědětVymazat
  6. ten cop je krásný! já to vždycky v půlce pletení vzdám, protože už se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat