února 03, 2014

DIY : Birthday paper crown


Přemýšlela jsem, co vyrobit, aby to nebyla úplná blbost a napadlo mě, že se blíží moje narozeniny, a tak bych mohla vytvořit něco, co by se mi potom mohlo hodit. Hrozně bych chtěla takovou tu párty se spoustou balonků, ručně vyrobenou výzdobou, kde má oslavenec na hlavě korunku a ostatní čepičky. Vím, že se to děje jen v amerických filmech, ale co, korunku si můžu vyrobit tak i tak..  (nejde to dát na kraj, blogger se někdy trochu vzteká, doufám, že ty fotky nebudou úplně ugly -.-)

Budeme potřebovat žlutý nebo zlatý papír (není třeba, aby byl tvrdý, nedal by se ohnout), nůžky, tužku, lepidlo, barevné a vzorované papírky na ozdoby a cokoli, co by se ještě dalo jako ozdoba použít (já například použila staré laky).

Papír A4 přeložíme na půl, nakreslíme tvar korunky, vystřihneme a slepíme dokola tak, aby nám to sedělo na hlavu. Korunku můžeme ozdobit úplně čímkoli. Malými ústřižky papírů, různými tvary, třpytkami, flitry, lesklými papíry nebo zajímavými laky.. Tadá!


10 komentářů:

  1. jsi šikovná :) a strašně krásná :OO
    http://lost-strength.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Korunka pěkná, ale návod je to podle mě úplně zbytečnej, protože bych řekla, že tohle každej zvládne sám i bez návodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. já to jen psala na špatném počítači :D tak znovu..
      jou, tak to mě taky napadlo, ale už jsem to měla udělané, tak co :D další diy, které připravuju, budou ,,inspirace" bez návodu ;)

      Vymazat
  3. Je to roztomilý, snad se ti ta oslava podaří! Taky jsem takovou vždycky chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám narodeniny za 2 a pol dňa a korunku si určite vyrobím :).

    OdpovědětVymazat
  5. Proč by se to dělo jen v amerických filmech,jaký si to uděláš..:) přesně takovou oslavu měla moje ségra.:))

    OdpovědětVymazat