února 23, 2014

It´s strange how someone so near can break your heart and not shed a tear. I´m dying. I´m fading tonight.

Včera jsme měli menší rodinnou oslavu mých 18. narozenin (které mám až v pondělí a ano, je to neuvěřitelné, že už je mi tolik -.-). Dostala jsem spoustu krásných věcí! Ale nafotím to všechno dohromady, stejně jako o Vánocích, až budou všechny, neb ještě pojedu za sestrou a na její dárky se vždy těším nejvíce ^^ Jsem nemocná, a tak mi tato pochoutka byla upřena, ale vypadá luxusně, nemyslíte?


4 komentáře:

  1. achjo, teď mám na to chuť!:-D:-)
    každopádně dopředu - VŠECHNO NEJLEPŠÍ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňaam! ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Bych to zblajzla i tak...:-D to máš ale peh, taková mňamka...jinak bych ti také chtěla popřát vše nejlepší, hodně zdravý, štěstí, pohody a lásky :-* ♥

    OdpovědětVymazat