února 16, 2014

lovely week 7

1| Svetr se srdcem, na který jsem úplně zapoměla a to jsem si tam to srdce našívala ručně. Je na mě asi příliš volný. Na doma dobrý :D 2| Vyrábění valentýnek ve čtvrtek večer. Letadlová byla pro Hrdinu. 3| Ráno sucho a během jedné hodiny napadne 15 cm mokrého sněhu. Umřu na totální promočení bot. 4| Valentýnské odpoledne u Hrdiny. Čaj, tousty, čokoláda a love, love, love ^^ 5| Dostala jsem nové papučky do školy, jsou super! Nikdy jsem tento typ neměla :D 6| Mikiny jsou stejně nejlepší. instragram|danielle_sheep

Omlouvám se, že jsem to nepřidala včera, začetla jsem se do inzerátů na práci v létě (strávila jsem nad tím asi 5 hodin :D), ale o tom vám zatím neprozradím více, protože nic není jisté. Začala jsem asi sukňový maraton. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Venku je teď pěkně a mě se po nich prostě stýská..

4 komentáře:

  1. ten svetr je luxusní :O na doma je ho až škoda :-D jinak krásné fotky :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr je boží a u nás teda sníh není a asi užbych ho ani nechtěla! Ty valentýnky vypadají krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se chci sukně konečně naučit nosit, protože se mi strašně líbí! :)
    Super svetr

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky! :))

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat