února 15, 2014

I ran away in floods of shame. I'll never tell how close I came. As the moon hung proud and bright. You would have loved it here tonight.

Valentýn. Každý rok se u nás ve škole rozdávají valentýnky, letos jsme se tohoto úkolu chopily my. Kamarádka vyrobila krabici, přidělaly jsme ji na nástěnku a doufaly, že si toho všimnou a alespoň někdo něco pošle. Taky že jo. Krabice skoro praskla! :D V pátek se vše roztřídilo a společně se dvěma spolužáky jsme chodili po třídách (já šla s Včelkou, věděla jsem že to bude sranda :D), rozdávali radost a rtěnkové srdce na obličeje. Odpoledne jsem strávila u Hrdiny. Nemyslím si, že bych Valentýn nějak hrotila, ale byla jsem ráda, že jsme spolu ^^ Měli jsme tousty a čaj, koukali jsme na big bang a dostala jsem naprosto luxusní čokoládové bonbony, ňami. Jak jste Valentýn strávili vy? :)

3 komentáře:

  1. Jee to musel bejt fajn úkol,to by mě bavilo! :)Tousty bych si hrozně dala,ale zrovna mám jen normální chleba:(:D
    Fotky moc pěkné. Jinak já oslavila Valentýna v americký restauraci,bylo to skvělýý!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dostala krásné botičky!!! A květinku :P

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to je moc pěkný :) U nás na to všichni kašlali a myslím, že i kdyby někdo udělal něco tak pěknýho, tak tam nikdo nic nedá!

    OdpovědětVymazat