února 11, 2014

Look at the stars, look how they shine for you. And all the things that you do, they were all yellow.

Dostala jsem nové válenky na doma, jsem naprosto nadšená, neb ty co jsem měla už byly totálně zničené (jako relativně nové jste je mohli vidět například v tomto článku). Jsou měkkoučké, pohodlné a prostě super. Taky jsem už psala, že mi přišel balíček od sestry. Zde ukázka jedné z mnoha věcí, které tam byly. Kartičky nejen z barevných papírů, dále poslala nálepky, journaling cards, bloček na poznámky,.. a většinu z toho vlastnoručně vyrobené. Děkujíí ^^. A poslední fotka je pokračování té nohaté fotky z week článku :D Jak se máte vy? :)

5 komentářů:

  1. válenky jsou ňuňuňu krásně chlupaté :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ty kartičky, neřekla bych, že jsou dělané ručně, vyřid sestře velikou pochvalu a obdiv ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky válenky :D musím si už nějaké pořídit :) a ty kartičky opravdu vůbec nevypadají že jsou ručně dělané, jsou parádní! lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Great pictures, dear:)
    Beautiful blog.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jee co to máš za Canon přesně?:)
    Atlas mraků jsem ještě neviděla,ale už dloouho se na to chystám! LOTRa šíleně miluju ale přiznám se, že Gluma taky úplně nemusím, nevím proč.

    OdpovědětVymazat