června 22, 2014

Oxford.

Ve středu jsem podruhé navštívila Oxford. Podle mě je to jedno z nejkrásnějších měst na světě. Je plné colleges a starých staveb, takže ať jdete kamkoli, vždy na něco takového narazíte. Fotky jsem seřadila prostě tak, jak jsem postupně šla městem tam a zpátky.. Takže začínáme na zastávce Magdalen Street. Vlevo je vidět kousek z Church of St. Mary Magdalen. Na další fotce je Saxon Tower of St. Michael at the North Gate na ulici Cornmarket, kde je spoustu obchodů a taky tam často najdete nějaké umělce.. Je to město studentů, a tak pořád žije. Hlavně ráno, když všichni jedou na kolech do školy.







 Na fotce pod koly je rušná ulice Broad Street a Sheldonian Theatre. Na další Clarendon Building. V tu chvíli jsem moc nevěděla, kde jsem, a tak jsem zahla za tou budou za roh a objevila New College (fotka se slečnou v černém) a taky Hernford Bridge! :D





Šla jsem tou ulicí ještě kousek dál a narazila na Radcliffe square s Radcliffecamera. Hned vedle (na levo) je All Souls College, ale tam se ještě půjdu více podívat, tak fotky až příště. Před Radcliffecamera je University Church of St. Mary the Virgin (to s tou velkou věží níže).









Šla jsem po té ulici stále dolů a došla až k Botanic Gardens (je vidět za mostem výše), kde je velké vstupné a pak až k nějaké křižovatce, kde jsem se rozhodla otočit se a jít zase zpátky na Queen street, kde je pár obchodních center. Na začátku této ulice je Carfax Tower s hodinami.




Nakoupila jsem si pár potřebných věcí i pár, které se mi prostě jen líbily. Měla jsem těch fotek ale až příliš, takže to ještě na jeden článek o nakupování vyjde ;) Vrátila jsem se tedy zpátky na zastávku a hned vedle ní je Martyr's Memorial (ta věžička se schody výše) a za rohem je Ashmolean Museum, kam si snad časem taky zajdu.. Snad se vám malá prohlídka jedné části centra Oxfordu líbila. Příště se vydám na druhou stranu. Podle map mě tam toho ještě spoustu čeká :)

2 komentáře:

  1. raz chcem určite navštíviť Oxford, nádherné miesto

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to krásně. když jsem byla v anglii, tak na Oxford bohužel nebyl čas, ale stejně se tam chci někdy určitě podívat

    jimmystille.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat