června 16, 2014

Journey to United Kingdom.



Minulý rok na podzim jsme s mámou rozhodly, že se přestanu flákat a využiju trochu více svůj studentský čas. A tak že pojedu na prázdniny do ciziny, naučit se lépe jazyk a získat nějaké životní zkušenosti. V lednu jsem si začala hledat informace, přečetla jsem asi tisíc stránek a recenzí na téma Au Pair v Anglii a rozhodla se hledat rodinu na vlastní pěst. Založila si profil na aupair world, posílala žádosti a čekala, jestli se někdo ozve. Až koncem dubna se na stránky začaly přidávat rodiny, které chtěly někoho na prázdniny.. S žádnou to ale nevyšlo. Koncem května už bylo rodin spoustu, avšak au pairek mnohem více. S jednou rodinou jsem dokonce volala přes skype, když si mě z 300 vybrali, ale nakonec zvolili tu druhou. Abych to zkrátila.. Získala jsem možnost nahradit jinou au pairku v Oxfordu, která je taky adventistka (křesťanská církev).
Týden a půl před odjezdem se začalo vše domlouvat, shánět levná letenka, všechny věci, co budu potřebovat a uzavírat si známky jako drak. Byl to šílený týden, kdy jsem přišla ze školy, učila se, ve 12 šla spát a ráno zase znovu. Ve čtvrtek jsem ještě psala čtvrtletku z matiky a pár jiný písemek! Tak uvidím, jak to dopadne.


Ve čtvrtek večer jsem konečně letěla. Byla to pro mě poprvé a ještě k tomu letět sama, no legrace. Byla jsem hrozně vystresovaná, ale na letišti byli všichni strašně hodní. Letěli jsme pouze 2 hodiny a bylo to krásný. Nejlepší bylo, že jsme stále letěli za zapadajícím sluncem a když zapadlo, bylo vidět spoustu rozsvícených měst.. V Londýně na letišti už to bylo horší, protože jsem tam přiletěla a vůbec nevěděla, co dělat :D Naštěstí mi tam nějaký pán poradil a já vším prošla a získala i svou tašku. Pak jsem jela autobusem do High Wycombe, kde mě vyzvedli známí Češi adventisti, kteří znají tu au pairku. Přespala jsem u nich v Thame Parku (joo, bydlí na tom panství, pracují tam) a strávila tam den. Článek z toho dne asi ještě bude.

Večer mě dovezli do Bletchingdonu, což je vesnice 25 minut od Oxfordu, a zde také strávím další 3 měsíce. Paní je na mě strašně hodná a vše mi pěkně vysvětluje. Hlídám tu tříletou holčičku Flo a více méně třináctiletého kluka Jo, ale on se dost ohlídá sám :D Nevím, jestli se s nima budu moct fotit a dávat to někde. To uvidíme.. Zatím jim docela rozumím, ale nevedli jsme žádné filozofické rozhovory, takže tak :D V sobotu jsem jela do sboru do Oxfordu. Je to tam nádherný a ve středu prý budu vždycky mít více času, tak tam budu jezdit. Odpoledne jsem si pak hrála s dětma, vyráběli jsme náramky z gumiček, to vůbec neznám :D a hráli hry na playstation, což taky doma nemáme. Hučela televize, Flo křičela a zpívala si a Jo se mě ptal, co mě baví, no legrace :D Potřebovala bych lepší uši :/

5 komentářů:

  1. By mě nenapadlo, že na fotce bude tak krásně vypadat klika, každopádně co mě dostalo je tvůj výhled z okna!! a já mam takový nijaký, ts :/ :D Držím palce s rodinou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec není můj výhled z okna, pff. Tys nečetla ten text, žene? :D To bylo na tom panství, kde jsem spala jednu noc. Ted vidím z okna nějaký baráky a křižovatku :D však taky ukážu ;)

      Vymazat
  2. To jsem debil:D Nezlob se, ale já se u toho malovala. Jinak vždycky poctivě čtu:D Tak to pak jo:D Hele my kohoutky máme normální, protože máme novější barák. To je ještě z dob, kdy byla o válce voda kontaminovaná, tak to chtěli rozdělit a v dost domech to zůstalo:D Ty tenké polštáře jsou tady normálka..já spím třeba na dvou a tak. Nám se mimochodem taky válí pence po bytě, proto jsem založila dvě kasičky. Ale ono se to pak může hodit, v hypermarketech bývají takové automaty, tam hodíš drobné a ono ti to vyhodí bankovky, no samozřejmě podle toho, kolik tam toho máš :D To děkování v autobuse žeru:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky musí to tam byť úžasné, uži si to! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, musí to být suprový. Já sama letěla letadlem jenom jendou, takže chápu ;) tak si to užij užij užij! :)

    OdpovědětVymazat