června 18, 2014

eighteenth photo a day : Yellow

Yellow. Projíždím fotky jak divá a hledám něco žlutého. Našla jsem tyto fotky prvních cupcaků ve žlutých košíčkách. Ňam. Vůbec nic nestíhám přátelé. Měla bych třeba v neděli přednastavit celý týden, abych alespoň tohle mohla na pár dní vypustit. Dny sou dlouhé, ale jsem furt s Flo. Její mamka přijde domů o půl deváté, to už volá moje mamka, že chce se mnou mluvit, pře u nich už je o hodinu více a taky už chce jít spát. Pak zavolá brácha a najednou je půlnoc pryč :x a znovu musím jít spát, vstát, dát si cocopops (viz můj instagram), vykoupat a oblíct Flo. Jedem do školky, dojdu domů, vyžehlim pradlo a během hoďky zas pro ní jdu.. No. Všechno vám to časem povyprávím. Zítra bych to viděla na článek s fotkama s Bletchingdonu. Jinak sledujte můj instagram pro čerstvější fotky.. A pro víc Yellow, pusťte si tu pěknou písničku od Coldplay :3

Žádné komentáře:

Okomentovat