června 14, 2014

fourteenth photo a day : Lunch

Fotka z jahodového období. To jsem ještě byla doma a flákala se. Tak přátelé, přináším vám zprávy z Anglie. JE TO TU NAPROSTO SUPER! :D Chtěla bych psát články o všem, co se tu děje a hlavně o tom, jak jsem přijela a tak.. Ale není čas! Fakt ne. Byla jsem dneska v Oxfordu ve sboru, vratila jsem se, par hodin byla s dětma a teď jdou teprve spát, takže mám chvilku, abych napsala rodičům a nebýt té červnové challenge, asi bych sem ani nepsala :D Jsem hrozně unavená. Snad se toho článku o mé cestě sem brzy dočkáte :) See you.

2 komentáře:

  1. Tedka bylo několik dní hrozné vedro a krásně, ale ode dneška se to nějak zkazilo. :) Tak snad vám počasí vydrží:))) A neboj, dva dny, to máš ještě času!:)) Jak dlouho, že tam budeš, tři měsíce?

    OdpovědětVymazat