června 20, 2014

Bletchingdon.

Bletchingdon je malá vesnička poblíž Oxfordu (25min busem), ve které teď bydlím. Je hodně stará a na té hlavní ulici to jde podle architektury poznat, ale já bydlím ve čtvrti novějších baráčků, a tak jsem trochu zklamaná, že nebydlím v jednom z těch krásných cihlových. Noco (domek ukážu v jiném článku). Zaujaly mě popisky ulic, jelikož jsou všude stejné (i v Oxfordu jsou ty, co jsou tady), takže se tu dobře vyznáte. A taky každý dům má nějaký název, třeba Dům na rohu :D Vesnici jsem si prošla jen jednou večer, ale ještě chci najít tu antickou stavbu, která se vám ukáže hned co do googlu napíšete Bletchingdon. Tak uvidíme.








5 komentářů:

  1. To je náááádhera, ty domečky, achachach♥ Bylo mi jasný, že u Oxfordu to bejt ani ošklivý nemůže :D Fakt krása, a tady je taky vidět jak suprově fotíš, každá fotka je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ta hlavní ulice je takhle krásná. Vždycky když stojím na zastávce, tak to obdivuju :D Ale ta čtvrť, kde bydlím taková není :/ Jako jsou to taky malé domečky, ale většinou bílé a né takové kamenné/cihlové. Však uvidíte.. Moc děkuji za pochvaluu :3 zvlášť proto, že tu skoro nesvítí sluníčko a to se pak blbě fotí :/

      Vymazat
  2. Pane bože to je nádhera, závidím ti to místo na focení ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. to je dokonaléé!! ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. áááách božee to je krása!! ♥

    OdpovědětVymazat