března 01, 2013

When the sun spills over the Earth.


Hrdina mě vytáhl na Lysou, nechápu, jak to dokázal. Klouzaly mi sice celou cestu boty a bez hůlek, které mi půjčil jeho děda (v červené bundě), bych se asi nejednou parádně natáhla. Hlavně že jsem to dokázala, to už mi nikdo neodpáře! :D Jsem na sebe pyšný.. Včera přijela sestra, a tak scrapbookujeme, flákáme se, staráme se o mimko, povídáme si do noci, a pak obviňujem jedna druhou, kdo za to mohl. Parádní flákací prázdniny. Ale mohly by být ještě alespoň týden. Byli jste někdy v zimě na Lysé hoře? :)

6 komentářů:

  1. Nikdy jsem tam nebyla, většinou si přiznám, že bych to asi neušla:D ta poslední fotka je nádherná! A s Hrdinou jste skvělí:)

    OdpovědětVymazat
  2. skvelí ste :) posledná fotka je nádherná,ten výhľad

    OdpovědětVymazat
  3. výhled z Lysé je úplně boží. zatím jsem tam byla jenom jednou a to v červnu (ikdyž zrovna celý den pršelo, takže na druhý den jsem byla nemocná :D), ale plánuju si to zopáknout :).

    OdpovědětVymazat