března 26, 2013

I found myself in Wonderland. Get back on my feet again. Is this real? Is this pretend? I'll take a stand until the end.

Nestíhám psát komentáře, a tak návštěvnost mého blogu upadá, noco. Není už tolik času. Možná se více učím, možná se více flákám, možná jsem ještě více s Hrdinou. Who knows. Není ani čas nic fotit, a tak jsem sem dala fotku starou asi rok. Zajímavé o kolik mi porostly vlasy. Hmm. Já už chci jaro! :/

6 komentářů:

  1. Ahoj :) Chtěla bych se tě zeptat,odkud máš ty překrásné bílé skříňky v tvém pokoji? Moc dík :D
    Jinak,moc ti to sluší! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ty skřínky měla ještě moje maminka v dětském pokoji, takže to ti asi neporadím :D Ale na bílo mi je maminka natřela asi před 3 roky ;) takže pokud máš staré skřínky, stačí je bíle natřít a budou jak nové ;)

      Vymazat
  2. si říkám, že to nevypadá vůbec jak ty :-D

    OdpovědětVymazat