března 15, 2013

The sun is calling on children: Wake up small sleepers!

Minulý pátek jsem hlídala tyto děti a užily jsme si spoustu zábavy, zvlášť, když se pokoušely odemknout moje blacberry (což se nikdy nikomu nepovede, je to hrozně zapeklité :D), chtěly mi ukrást všechny nálepky na scrapbook, tvrdily, že cestuju do vesmíru ve své vesmírné sukni, řvaly a křičely, skákaly po mě, objímaly mě, hrály hry, chlubily se, že mají mobily, smály se a smály se. Ach, ty děti :D

6 komentářů:

  1. aké skvelé fotky,znie to zaujímavo :D najmä to s blackberry a sukňou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj, krásne fotky. Deti milujem, niekedy majú fakt super nápady:)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Určitě jste se moc dobře bavili =)

    OdpovědětVymazat
  4. jejda, to jsou ale divňoušký děcka :-D

    OdpovědětVymazat