března 03, 2013

I am grateful.

I přesto, že jsem měla narozeniny již před týdnem, rodinná oslava byla až včera, a tak jsme to spojili s narozeninami mojí maminky a dědy. Fotky z oslavy budou pravděpodobně v článku o návštěvě Sifky. Bylo to bezva, jsem totálně přejedená a dostala jsem tolik dárků, to jsem si snad ani nezasloužila. Některé věci jsem dostala již dříve, jako boty, kalhoty a kabátek, protože to jsem potřebovala. A některé věci jsem nevěděla, jak vyfotit (obrovský hrnek od Kateřinky a boty od tatínka), a tak tu nejsou. Každopádně jsem ze všeho ohromě nadšená. Nejvíce z peněženky od Sifky (většinu dárků mám od Sifky, protože je Santa a nosí spoustu dárků i na narozeniny) a medvěda od Hrdiny.
obyčejné silonky | body cream - oriflame, wheat & coconut | shampoo - oriflame, wheat & coconut  | další bílý svetřík, yes! | kalhoty - h&m | shampoo - garnier, pivní kvasnice a granátové jablko | kosmetické taštičky - kik 
 nejlepší plyšový medvěd - ikea | haribo bonbony | hello kitty kalendář | dvě skvělé eiffelovky na klíče |  | čokoládka | tři stabilo fixy | ovečkové přáníčko od Sivinky | ovečkové přáníčko od rodičů | unicornové nálepky do scrapbooku
 kabátek - f&f | krémová šála - takko | bílé válenky - votočvohoz
 dokonalý župan - f&f | parádní krabička - kik | raffaello, které už jsem téměř celé snědla | zdobička | kožený náramek - kik | sprchový gel - princezna kouzelná víla (:D) | třpytící se rámeček do sbírky - nanu-nana | permanentka na bazén | sítko na sypaný čaj  
 nejlepší dárek ze všech, od Sivinky, skvělá dlouhá peněženka na zip - tally weijl
Děkuju.

16 komentářů:

  1. No moc pěkné dárečky jsi dostala Danielko :) Doufám, že je neztratíš a nezničíš! :P

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych měla největší radost z té peněženky, je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezké věci, hlavně ta peněženka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  4. dostala jsi krásné dárky!
    ta peněženka je dokonalá♥

    T.

    OdpovědětVymazat
  5. opožděně všechno nejlepší!
    dostala jsi krásné dárky ta peněženka a kabát! <33

    OdpovědětVymazat
  6. máš hodně krásnejch dárků, určitě zaslouženejch:)
    ta peněženka je krásná!!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. kráásne darčeky,hlavne maco,peňaženka,župan,náramok a kalendár! ten je úplne dokonalý,veď hk :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé věci:)) líbí se mi jak jsi dostala (tradiční tipuju) haribo bonbóny:D:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci jsi dostala, musela jsi být mooc hodná ;)).

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkné dárečky, evidentně jsi byla hodná :D

    OdpovědětVymazat
  11. Šála je nádherná a miluju tu peněženku. Dávám se na kapsářství. Kdyby se ti ztratila, nic o tom nevím <3

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pekné darčeky:) z takýchto článkov (typu čo si dostala a podobne) si mi strašne sympatická,:) dievča z mála, ktoré si úprimne váži všetko čo dostane:) napríklad. aj obyčajné silonky!:)) musíš byť strašne super aj live!:D
    www.secondmyself.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ps. určite si ma nezklamala, prídeš mi áno obyčajné dievča, ktoré sa na nič nehrá a ktoré si váži všetko:) a príde mi to krásne!:) dávno som "nestretla" takého človeka:)

      Vymazat
  13. Dodatečně vše nejlepší! Krásné dárky, hlavně ten medvěd :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsme měli o víkendu rodinnou oslavu , slavilo nás taky víc najednou ;D
    Jinak jsi dostala super dárky , a nejvíc mě stejně jako tebe dostala ta peněženka <3

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :) mohla bych prosím poprosit strašně se mi líbí ta peněženka, jaké má rozměry ?

    OdpovědětVymazat