března 22, 2013

Well my heart is bigger than the earth. And though life is what gave it love first. Life is not all that it's worth. 'Cause life is fleeting. Yeah, but I love you.


Tak jsme byli se třídou v Ostravě a ikdyž to tak nevypadá, byli jsme se podívat na krajském soudu. Určitě jste to o těch francouzech, co v Karviné vykradli dům, už slyšeli. A my byli na závěrečných řečech a slyšeli jsme po obědě i rozhodnutí soudu. Musím říct, že to bylo zajímavější než jsem čekala. Jen mě občas štvala ta překladatelka, pře francouzsky neumím ani slovo a toho, co mluvil česky, pak nešlo vůůbec slyšet :D Na oběd jsme šli s Hrdinou do KFC, protože tam mají proklatě dobrý kuře. Pak jsme chodili po obchodech. Za což se ti zlati moc omlouvám :* Ale buď rád, že jsem tě nenutila jít do I am, Tally Weijl a podobných zcela holčičích obchodů (chuckle). Dívala jsem se po barvách, které se nosí a zjistila, že je velká chyba nemít nic neonového. Našla jsem si balerínky, které prostě musím mít a hlavně tu bezvadnou černou kabelku, kterou jsem tak dlouho hledala. Tak uvidíme, jestli si tyto dva sny opravdu časem splním.. Pak jsme byli v McCafé na nejlepší kapučíno. Skvělý den. Jen kdybych nemusela jet domů, žehlit, kreslit něco do výtvarky, dělat úkoly, učit se apod. Taky si myslíte, že je zločin nemít nic neonového? Máte doma neonové věci?

6 komentářů:

  1. s hrdinou jste nádherní!!!! ..jinak, neonové mám boty, ale třeba tričko nebo tak, nevím no, líbilo se mi to moc, ale od té doby co je na každém rohu něco neonového, nějak mě to omrzelo

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně vám to sluší! :) Já doma mám jedu výrazně neonovou modrou košili a je super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste spolu nádherní!♥ Jinak já nic neonového doma nemám a zatím se bez toho obejdu :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  4. Správná blogerka se nezapomene vyfotit v zrcadle kabiny !! :-D :-) Jak já bych wsi dala KFC :/ S námi by nikdy nikam se třidou nejeli :-D

    OdpovědětVymazat
  5. krásný fotky:) Moc vám to spolu sluší:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. neon je prostě nejvíííííííc!

    OdpovědětVymazat