března 02, 2014

birthday week 9

1| Mapa z kapiček barvy. 2| Přípravy na ples. 3| Sobotní večer na školním plese se slečnou Francouzkou a našima bojfrendama, černá a bílá. 4| Nejlepší narozeninové překvapení od slečny F., balonky a kuchařská kniha cupcaků. 5| Můj skoro bílý pokoj, obrazová stěna a balonky ^^ 6| Celý týden nemocná, takže jediná příroda - výhled z okna. instagram|danielle_sheep

Zase jsem se o den zpozdila s week-článkem, ale víkend byl nabitý. Nemoc, ples, oslava mých narozenin, předávání mimi, přespání u slečny F. Dostala jsem naprosto báječný bublifuk, který vypadá jak foťák :D v pondělí musím stihnout strašně moc věcí, neb v úterý jedu k sestře do Bolky. Jeden den budeme s Hrdinou v Praze ^^ Jaké byly nebo budou vaše jarní prázdniny? :)

5 komentářů:

  1. Ta mapa je nádherná ♥
    Já si teď naštěstí prázdniny právě užívám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moje jarní prázdniny byly jako vždy nudné, protože to jsou prostě prázdniny a já si je nedokážu užít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé slečna Francouzská je už zpátky? :)

    OdpovědětVymazat