března 05, 2014

One day in Prague with Hero.

Dlouhou cestu za prázdninami u sestry v Mladé Boleslavi jsem si zpříjemnila dnem v Praze s Hrdinou. Jeli jsme Leem brzy ráno a musím za sebe říct, že Regio je na příležitostné cesty prostě lepší. Dostala jsem od Hrdiny mapu metra, abych si byla jistá, že mě nevede někam do pryč :D Šli jsme na Václavské náměstí, kde jsme se najedli v kfc a pak na hrad, neb tam jsem ještě nebyla. Prošli jsme přes Karlův most, došli na Staroměstké náměstí a taky do největšího obchodu s foťáky, co jsem kdy viděla. Joo a taky jsem prvně byla v komixshopu jako je v TBBT :D a bylo to naprosto super.


Viděli jsme spoustu super věcí jako obrovský bublifuk nebo muže sedící ve vzduchu. A ten saxofonista je taky bezvadný. Ale nepotkala jsem žádnou blogerku :/ Tak třeba budu mít štěstí v pátek, kdy tam pojedeme se sestrou :)
Najdete mě na téhle fotce↑? :D




Jinak jsem teď na pár dní v Bolce. Sledovat, co dělám můžete na instagramu. Co máte vy nejraději na Praze? :)

3 komentáře:

  1. Já miluju malou stranu a centrum :) a okolí hradu je bezva <3 a blogerku si nepotkala protože sis s žádnou nedala sraz!! O:) užívej bolku i prahu !

    OdpovědětVymazat
  2. Já Prahu nikdy neměla v lásce,ale když tak koukám na ty fotky,tak se mi trochu zastesklo. Jinak centrum, to je jasný, deset minut od centra už je to sice všude hnusný, ale Staromák a Václavák stejně stojí za to :))

    OdpovědětVymazat
  3. no ja som v Prahe ešte nebola ale rada by som šla veľmi pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat