března 28, 2014

Closing time - open all the doors and let you out into the world.

Nebudu vám lhát, úplně mi došly fotky. A tak je zde pár tipů na filmy, které jsem viděla v poslední době. Ze seriálů vám rozhodně doporučuju Sherlocka a Panství Downton, které jsem začala sledovat teprve před dvěma dny, ale je super :D Viděli jste některé z těchto filmů↓? Jak se vám líbily? :)

Nejvyšší nabídka 85% - příběh Virgila Oldmana, znalce starožitností, který se zamiluje do mladé Claire Ibbetsonové, ta však trpí zvláštní nemocí, děsí jí okolní svět, a tak vůbec nevychází z domu a ani ze svého skrytého pokoje, pokud je někdo v domě. Zajímavé je, že konec filmu je natáčen přímo v Praze a mě to přijde, jakoby se kapitán Barbossa objevil v seriálu Ulice :D

Královská aféra 78% - mladičká dánská královna Karolina Matylda vypráví v dopise svým dětem svůj životní příběh a důvod, proč s nimi nemůže být. Film je téměř ve všem shodný s historií, pouze dánský král Kristián VII. měl ve skutečnosti schizofrenii, ve filmu však trpí spíše pomatením smyslů.

Charlieho malá tajemství 83% - jeden rok života patnáctiletého Charlieho, který se vyrovnává se sebevraždou svého nejlepšího přítele a tragédií v rodině, snaží se zapadnou do nové skupiny lidí a získat dívku svého srdce. Hodně se mi líbí závěrečná scéna v tunelu. Hudba nahlas, vítr, jinak nic.

Rivalové 91% - skutečný příběh dvou pilotů Formule 1. Jamese Hunta a Nikiho Laudy, kteří mezi sebou neustále soupeří, a to nejen při závodění. Tak silný zážitek jsem už dlouho z žádného filmu neměla. Chvíli jsem se bála, jindy smála, děsila se, byla napjatá i dojatá. A nejlepší je, že ti herci vypadají úplně jako ty skutečné postavy :D


Lásky čas 82% - možná dost typický romantický příběh s cestováním v čase, ale nevím, prostě se mi líbil. Ze začátku jsem si myslela, že bude hlavní hrdina po dobu celého filmu získávat tuto krásnou dívku, ale nebylo to tak. Vůbec to zbytečně neprodlužovali, jejich randění totiž není ústřední motiv. Možná by se dalo říct, že jde o vztahy v rodině. Každopádně to stálo za to.

3 komentáře:

  1. Sherlock je super, aj o Downton Abbey som už počula, ale ešte som to nezačal pozerať - a s tým, ako mi momentálne ide internet, tak skoro si nepozriem ani seriál ktorý pozerám pravidelne :D
    Charlieho malé tajomstvá som videla asi pred vyše rokom a celkom sa mi to páčilo. Spolužiak mi teraz odporúčal aj knihu, vraj je super.
    A Lásky čas! Úplne úžasný film. Boli sme naňho v kine so školou a bolo to krásne, aj chlapci boli trošku dojatí :D Tak dobre som sa dávno nezasmiala pri filme a na konci som mala ešte aj slzy v očiach... :)

    OdpovědětVymazat
  2. ani jeden z týchto filmov som nevidela hihi ale vyzeraju fajn :)
    inak bola by som rada ak by si si prečítala môj novy post mal by ta milo prekvapiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Charlieho malá tajemství jsem viděla, ale překlad i jenom toho nazvu mi přijde otřesnej :D potom co jsem se dodivala, jsem uplně nevedela jestli jsem ten konec spravne pochopila, ale urcite to byl jeden z tech zajimavejsich filmu, ktery jsem videla... ted bych si chtela precist tu knizku, v originale, abych vedela :D
    jinak se mi moc líbil film Začátky :)

    OdpovědětVymazat