října 12, 2011

Karls Boils


Karlovy Vary.
Město, které si na poprvé zamilujete. Je úžasné i přes všechny ty rusy a davy turistických skupinek, které vede někdo se vztyčeným deštníkem. Když pak ale narazíte na zvonící podlahu, kamennou kolonádu nebo obchod Ralpha Laurena, jsou vám všechny tyto otravné faktory jedno.Užíváte si krásných ulic, dokonalých domů, přátel, Karla (náš kámoš z Varů), pěkného počasí, přeplněných autobusů, davy čínských turistů.. Nemůžete se nabažit! A já si tohle užívám už 15 let. Když jsem se tam před patnácti lety narodila, odstěhovali jsme se na Moravu. Od té doby, tam jezdíme aspoň jednou do roka. Jako malá jsem u babičky byla pečená vařená, i když to jsem Vary ještě vnímala úplně jinak. Znala jsem jen z balkonu hnusného paneláku. Avšak před dvěma lety se můj pohled úplně změnil. Začala jsem si všímat krásy toho všeho. Seděla jsem na lavičce s McFlurry v ruce a užívala si dokonalý letní den.. Jednou za čtyři roky naše církev pořádá ve Varech sjezd karlovaráků a my tam samozřejmě jeli! Hrozně jsem se těšila. A víkend jsem se náramně užila :) Na fotce můžete vidět mě a kámoše Štěpána na náměstí ve Varech. Všem doporučuju jet tam. Není hezčího města v České Republice. Ne.

danielle m.

1 komentář:

  1. A je luxusní mít datum narození v občance: Karlovy Vary, souhlas! Akorát tam divně mluví :-X

    OdpovědětVymazat