října 27, 2011

Blíží se vánoce.

Blíží se vánoce a já si dělám radost! :D Narazila jsem na jeden blog s věcmi z fima (nyní slečna dělá věci i jinými metodami) a prostě jsem neodolala. Přiští týden musím už jít konečně makat, jsem furt hrozně nemocná a chybí mi peníze! :D Aaa. Jo, neodolala jsem a objednala jsem si tenhle úžasný prstýnek.

Taky jsem objednala úžasné náušnice pro segru a skvělou věc pro Viktorku (Coco), ale to sem nebudu dávat, aby to bylo překvápko ;) Byly jsme dnes s již zmiňovanou Viktorkou ve městě vybírat pro její sestru dárek na narozeniny a všimly jsme si nového oddělení v tescu - vánoční oddělení. Bylo plné baněk, mašliček, řetězů a jiných ozdob. Taky jsem prvně v životě viděla na vlastní oči takovou tu kulatou věc, jak v tom stojí třeba sněhulák a když s tím zatřesete začne tam padat sníh :D Jsem nadšená. Nakonec jí koupila takové parádní teploučké ponožky se sněhuláčkem, huhů. Začínám se na ty Vánoce těšit, i přesto, že budou hrozné, protože u nás doma na nich nikomu nezáleží, jen mě :/ a jak můžu praktikovat tradice sama? Bůů. Asi si udělám svoje vlastní vánoce, koupim si malinky umely stromek, zlate banky, darecky, svíčky. Jestli to uskutečním dám tu pak fotky. Těšíte se na Vánoce nebo vás ten svátek prostě nějak míjí?

1 komentář: