září 02, 2015

Let me shout to the skies that I'm too young to die. HOME.

Tak jsme doma. Poslední týden uběhl celkem rychle. V neděli jsme ještě podnikli poslední výlet o Lancasteru. Zmokli. A pak jsem se převážně už jen flákala. Holky se dívaly na televizi, já na videa na youtube, jak jste určitě četli na instagramu. Ve čtvrtek jsem si narazila nohu a nemohla vůbec chodit. V sobotu jsme měli letět a já se bála, že se tam budu muset doplazit. Po šílené noci beze spánku se to zlepšilo a v sobotu už jsem mohla i běhat. V pátek jsme vše sbalili. Ráno šli do sboru, zpívali a hráli ve scénce (:D), se všemi se rozloučili. Udělali si špagety, zabalili všechno zbylé jídlo, peřiny a nádobí pro strejdu a vyrazili na letiště. Nálada byla parádní. Svítilo sluníčko. My všechno stihli. Odbavili jsme se a ještě natáčeli videa na letišti. Let byl parádní a my díky pěknému počasí viděli na celý Liverpool. Do Bratislavy jsme se dostali snad o 20 minut dříve než bylo v plánu. Našli jsme autobus na nádraží, tam čekali asi hodinu a půl. Nastoupili do správného vlaku. Přestoupili do jiného vlaku v Břeclavi, kde začali nabírat zpoždění. Nejdříve kvůli emigrantům, potom kvůli pokažené lokomotivě. Domů jsme se dostali ve 4 ráno. Ale cesta byla v pohodě, ikdyž trvala asi 13 hodin. Jsme doma a brzy bude první video!

Žádné komentáře:

Okomentovat