dubna 06, 2014

sweet week 14

1| Ve škole máme zadanou práci, na kterou všichni nadávají a asi bych nebyla výjimkou, kdybych nebyla tak nadšená z té mapy nastříkané vodovkama. Náhodou se mi tam tématicky hodila a doufám, že se mi to celé povede. 2| Bylo mi tak špatně, že jsem u Nerda Hrdiny usla, další den jsem už ani nešla do školy :/ 3| Hned jsem měla možnost vyzkoušet novou sukni od oasap, na křtu kamaráda. 4| Tyto čokoládové cupcaky byly ještě lepší! 5| Mé oblíbené řetízky. 6| Přišel balíček od oasap. Byla v něm již zmíněná sukně, dále krajkované kraťasy a dvoje vzorované silonky (1-2), které dostane sestra ^^ instagram| danielle_sheep

2 komentáře:

  1. oboje? Jejda, to si snad ani nezasloužím, hned ti jdu anchystat nějaký dáreček taky! A ta sukne je pěkná, dobrou barvičku jsme vybrali :P
    A nejvíc se těším na nový telefon, až budu mít konečně instagram :-DDD

    OdpovědětVymazat