dubna 22, 2014

Misty eye of the Mountain below. Keep careful watch of my brothers’ souls. And if we should die tonight we should all die together.



Vždycky mám obrovskou radost, když zjistím, že sourozenci přijedou domů. Zvlášť když je prodloužený víkend a oni tu mohou zůstat déle. S bratrem jsme na Kamenárce udělali kousek krávy z bílých kamenů, natáčeli jsme nové televizní noviny a stále mě fotil, neb má nový foťák :D Sestra přijela až v neděli, ale hrozně jsme si užili při hraní her a zkoumání aplikací na našich one tačích :D Koukali jsme na Rivaly a byly to prostě skvělé prázdniny ^^ Jaké byly ty vaše? :)

7 komentářů:

  1. jeeee I see fire je krásná ♥ a tvůj vztah se sourozenci je krásný:) já mám staršího bráchu,takže už se taky skoro nevídáme... a Velikonoce jsme strávili společně a byla to neskutečná sranda! Víc takových dní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že sis prázdniny užila :-) Fotky jsou krásné a moc Ti to sluší :)

    K L A R A | klararecman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky a muselo to být super, miluju dívání se na seriály/filmy s rodinkou! :) já jsem si je zase tak moc neužila, protože jsem se chystala na přijímačky, ale i tak se něco pěknýho našlo - třeba focení, barvení vajíček a tak :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som zjedla toľko sladkostí a zákuskov cez tieto prázdniny, až to je neskutočné :D Ale posedenia s rodinou boli fajn a so sestrou sme hrali Európu. Tie prázdniny boli až príliš krátke :D A keď si pomyslím, že do konca roka budeme mať už len asi štyri dni prázdnin,...
    A tá pesnička je strašne super, rovnako ako aj celý film. Už od decembra som po uši zamilovaná, ako do filmu, tak do pesničky :D Škoda, že moje "gitarové schopnosti" sú slabé a pieseň dosť ťažká :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, kéž by jsem měla sourozence někde daleko na škole a těšila se na ně. To u mě asi nehrozí no, ale je to strašně super, že vy máte takové vztahy! :)

    OdpovědětVymazat