dubna 20, 2014

gaming week 16

1| Jedna z mých nejoblíbenějších věcí v šatníku. 2| Dnes přijela sestra, ukázala mi svůj krásný scrapbook a taky mobil. Teď jsme alcatelové královny :D 3| Takhle hra vás naprosto pohltí! 2048 4| V úterý mi přišel dopis, navíc ve zlaté obálce ^^ 5| Ve středu na mě doma čekalo překvapení. Bratr přijel z výšky. 6| Krátké vlasy? Ne? :D instagram| danielle_sheep

7 komentářů:

  1. ako sa volá tá hra? :D a kedy bude vyhodnotenie giveaway? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2048 a už je ukončená. čekám na mail od oasapu ;)

      Vymazat
  2. 2048 už hrám niekoľko týždňov asi každý deň a najviac som sa párkrát dostala po 1024 so skóre 12240 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda hra 2048 moc nebaví :D Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetr (?) je úžasný, akorát nevím, jestli by jsem takovou barevnou kombinaci na sebe dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. mna by brat asi prizabil keby že ho svotím ako spí :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci taky, aby mi chodily dopisy :)

    OdpovědětVymazat