listopadu 18, 2012

Winter wishlist.


| bílý teplý svetr | světle hnědé kalhoty | různé kruhové šály | světle hnědý kabátek |
Wishlist už tu dlouho nebyl, což je chyba, neboť není na škodu zorganizovat si, co vlastně chci. A na to se zaměřit. Opravdu potřebuju teplý svetr, zima se blíží a já věčně nemůžu mrznout v cardiganech. Světle hnědé kalhoty (možná ještě světlejší, než jsou na fotce) chci už dlouho, ale stále nějak není příležitost si je pořídit. Kruhové šály. To je věc, kterou si dokážu vyrobit, a tak se pokusím obnovit své dřívější dovednosti v pletení a pokusím si nějakou uplést nebo obejdu sekáče, koupim se nějaký svetr a ušiju si ji, jo! Světle hnědý kabátek, hrozně se mi líbí tenhle střih, protože dává prostor sukním, které se pod mým kabátem hrozně mačkají a dole vykukují jako nějaka.. vlnovka, co já vím, prostě to vypadá divně. Jakožto sukňový-maniak budu sukně nosit i v zimě, a tak jednoduše potřebuju nový kabátek. Líbil by se mi nějaký světlý, béžový, krémový, světlounce hnědý.. Tak mi držte palce, ať alespoň něco z toho získám ;)

 | dokonalý kabátek od Burberry | krásné černé boty | v tom kabátku bych vypadala, jako princezna.. | a s tímhle prstýnkem teprve |

5 komentářů: