listopadu 10, 2012

I have baked some sheep cookies.


Maminka koupila kokosové těsto, a tak jsem pekla. Dala jsem si ikeovou zástěru od Sifky a konečně se odvážila použít toto ovečkové vykrajovátko. Z výsledku mám velkou radost a chutná to taky výborně, na to, že je to kupované těsto.. Malé nahlédnutí do mého opravdového života. Poslouchala jsem při tom stále dokola ,,Give a little love", Noah and the Whale, mmmm. Pusťte si na YouTube.

8 komentářů:

  1. Mnaam :) Ja znaham formičku jelena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to mega dobře! Nejlepší jak seš na to pečení nastrojená :*
    Jinak fajné formičky jsem viděla teď v Ikea, je tam myslím i jelen v tom, akorát jestli to není sob. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem, takhle vypadám furt :D :x A neni někde letadlo? Fakt bych chtěla letadlo O:)

      Vymazat
    2. Hej tam jak jsem koupila tu ovečku, bylo úplně všechno! Asik tak sto druhů různých :-D Ale bylo to v Brně. :(

      Vymazat
  3. my sme piekli tiež! ale medvedíkov :)

    OdpovědětVymazat
  4. ovečkové vykrajovátko je skoro tak dobré jako to ve tvaru sovičky, které jsem nedávno koupila :) mňam, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat