listopadu 23, 2012

Sure we're glad for the experience. We miss you now you've gone. We're just swimming in your soul 'cause. We all wish we wrote this song. Life goes on.


Poslední dobou jsou randomy jediný způsob blogování, tedy pro mě. Neboť chodím domů za tmy, venku je zima na focení outfitů, navíc mě můj chlapec nutí nosit kalhoty (kvůli zimě), ale já je prostě nesnáším! A tak se dívám na Sex ve městě, vlastně ten už jsem dokoukala, dívala jsem se teď na Ukončení a plánuju film :) Šiju si krajkované triko, peču ovečky z těsta na cookies, učím se, učím se, nepřipravuju se na konverzačku, ze které nemám obrovský strach, ale OBROVSKÝ strach, učím se a učím se. Zítra slavíme Díkůvzdání, navíc máme soustředění školního pěveckého sboru, budu spát u Kačky a samozřejmě se těším na neděli, kdy si doufám konečně dodělám ten svůj pokoj. A taky bych mohla dodělat ten článek o sukních, stále není dost světla :/ Ach jo.

6 komentářů:

  1. Och tie kolačiky su super! och ja by som chcela mat prave teraz take ale s jelenom na stole doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. já chci článek o sukníích:D:(

    OdpovědětVymazat
  3. já si chci taky ušít krajkované triko!
    akorát by to v mém případě asi nakonec vypadalo jako pokus o elegantní pytel na brambory :D
    seš šikulkaa!

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat kde se díváš na Sex ve městě? :) Nikde nemůžu sehnat všechny díly.

    OdpovědětVymazat