května 09, 2012

Not bad.


Dneska je zase krásně a mě to vůbec nevadí! :D Mám dobrou náladu, maluju obálky (není důležité na co a proč), piju bezinkovou šťávu, čtu Racka (divadlení hra od A. P. Čechova, podle ní složil T. Klus desku Racek) a užívám si toho, že si myslím, že nemusím nic dělat.. Outfit je z neděle, kdy jsem byla v kině. 

PS. Název "not bad" jsem vybrala kvůli dnešních novin (luštím si tam sudoku,
huhu), kde byl nějaký politik a vypadal přesně jako Obama z meme, když dělá "not bad". Včelka to tam samozřejmě dopsal.. Nehledě na to, že vedle byla ženská s připsaným titulkem "Ondřeji, prosím." :DD
 PS no. two Sestříhala jsem si vlasy, že jste to vůbec nepoznali? :D



| shirt - orsay | skirt - nike | skirt no. two - mark&spencer |
| handbag, bracelet - diy | shoes - graceland | tights - ??? |

10 komentářů:

  1. ta sukně je úžasná :) a bezinková šťáva, máte domácí nebo normálně koupenou? Já zbožňuju naší domácí :))

    OdpovědětVymazat
  2. vše bezinková šťáva je nejvíc supr))!
    sluší ti to moc, jsi hrozně hezká, vlasy jsem nepoznala, protože jsem tě viděla tak půl hoďky, takže mě mrzí teďka, že jsem musela jít:(

    OdpovědětVymazat
  3. zamilovala jsem se do tvé zdvojené sukně!

    OdpovědětVymazat
  4. krásná jako vždy, hodně povedené fotky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow!Jsi tak krásná a talentovaná!Moc Ti to sluší, ta modrá sukně je boží, ne fakt dokonalá)
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. tá sukňa je skvelá a vlasy som si ozaj nevšimla :D

    OdpovědětVymazat
  7. moc se mi líbí ta mini kabelka! a sluší ti to moc:))

    OdpovědětVymazat
  8. Krasna sukňa, no najviac sa mi pači to tielko k tomu ♥

    OdpovědětVymazat