května 27, 2012

Bored in Brno.

Víkend v Brně děsivě rychle utekl a žádná nuda tam nebyla! Jela jsem studentem, protože je to bezva. V pátek večer jsme byli na Kraví hoře na ohňostrojích, byla mi sice zima, ale bylo to super krásné, sjednocené s hudbou mmm. Spala jsem u Anetky (jsi nejlepší!). Dopoledne jsme byly na hlavním programu celého mého výletu. Tam jsem se setkala i se sestřičkou, s Víťou a Bau a dalšíma. Na oběd mě sestra a její přítel vzali na oběd, ňamka. Odpoledne jsme se fotily s Anetkou a fotky vám možná časem ukážu. Večer jsme šli zase na ohňostroje. Byly tam mraky lidí. Spousta kolotočů, stánků, zaujaly mě perníčky, ale koupila jsem si jen kokosový kmen. Hned na začátku jsme se ztratili celé skupině a s Anetkou je nejdřív marně hledaly. Potom jsme se na to vykašlaly a smířily se s ním, že je nenajdem. Ohňostroj byl zase dokonalý. Přijde mi to, jako kdyby pukaly hvězdy. Mmm. Cestou zpět jsme od nějakých kluků, co prodávali barevné svítící tyčky, dostaly každá jednu zdarma, haha! :D Blbly jsme s tím dokud jsme neusly.. Spaly jsme do dvanácti a já pak jela domů. Dostala jsem horkou čokoládu v buse a od maminky Anetky parádní štrůdl. Víkend byl dokonalý a já se těším, že se za týden znovu uvidíme, juhuu.  PS: Omlouvám se za záplavu fotek, dohromady jich mám kolem čtyřstovek, takže jich tady stejně není moc :D


10 komentářů:

  1. Brno je krásný město, to je dobře, že se ti tam líbilo. fotky jsou úžasný, na té šesté vypadáš úplně nejbožeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. aký druh Blackberry-ho je to?..
    skvelé fotky:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne fotky a krasny outfit ♥

    OdpovědětVymazat
  4. az priste pojedes, fakt se ozvi, neco podniknem, muzes spat u me))
    strasne moc moc ti to slusi a miluju tvoji ostruzinu!! ♥

    OdpovědětVymazat